niedziela, 27 lipca 2014

I'm.. - czyli taki mały wstep o mnie

Autor: Unknown o 17:02
   Mam 16 lat i od jakieś czasu jestem związana z ruchem pro-ana. Nie chce nikogo zachęcać do odchudzania czy do destrukcyjnej diety jaką ja prowadzę. Mam na celu podzielenie się własnymi doświadczeniami, pokazanie uczuć i tego co osoba uzależniona od odchudzania musi na co dzień przechodzić. Myślę, że prowadzenie tego bloga może być ciekawym doświadczeniem, ponieważ osoby silnie związane z pro-aną mają zupełnie inny pogląd na świat. 
 Jestem uzależniona od odchudzania. Wyliczanie kalorii stało się moją obsesją. Nie będę się w tym temacie zbytnio rozpisywać, bo z każdym dniem i kolejnym postem będę pozwalać poznawać siebie. Kocham kosmetyki naturalne, domowe sposoby pielęgnacji, gotowanie, śpiewanie, książki, fitness ( także bieganie, pływanie, joga). I tego z pewnością tutaj nie zabraknie. 

Uwielbiam motywatory i thininspiracje. ( Tego też nie zabraknie). Motywacje do działania. 
"Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?"

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Ksiezniczka wlasnej bajki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review